Smoothie za doručak

Amerika ima prilično brzu kulturu u kojoj su svi stalno u pokretu ili u žurbi. Vozimo se autima, nosimo hranu na put, nestrpljivi smo ako moramo čekati više od 2 sekunde da se web stranica učita, a sada više ni ne doručkujemo, kao kod sjedenja za većinu važan obrok u danu. Mnogi ljudi zapravo preskaču doručak, ili ga umanjuju umjesto da odvoje vrijeme. Doručak je nekada bio položen u zdjelice, košare i tanjure, a sada dolaze u obliku šanka ili boce. Osobito je smoothie za doručak postao popularan izbor, možda zato što se ne morate mučiti sa žvakanjem.

Ako ne pojedete dobar doručak, postoje posljedice. Kada preskočimo doručak, ne dobivamo energiju koja nam je potrebna da prebrodimo dan, i dok neki ljudi to racionaliziraju kao unos manje kalorija, činjenica je da većina ljudi ogladni i preždere se kasnije. To može rezultirati unosom više kalorija nego inače, a ne manje. A za one od nas koji doručkuju važno je da naši obroci budu uravnoteženi. Kada gledate sve te reklame za žitarice, one često završavaju s “dijelom potpunog doručka”, dok u pozadini treperi scena stola s voćem i drugom raznolikom zdravom hranom. Nažalost, mnogi ljudi propuštaju taj dio i umjesto toga mogu pojesti nekoliko porcija žitarica. Ima bolji okus i lako se popravlja.

Dakle, sjajna stvar kod smoothieja za doručak je to što je brz I dobar za vas. Možete napraviti svoje vlastite smoothije kod kuće tako da samo pomiješate sve voće koje imate pri ruci za koje mislite da bi jedno s drugim imalo dobar okus s malo leda i mlijeka. No, naravno, ovo zahtijeva dodatno vrijeme pa su na sreću boce za smoothie za doručak dostupne u trgovini u vašoj blizini. Dolaze u svim vrstama okusa od stereotipne banane jagode do egzotičnije borovnice i marakuje . Iako bi ovo mogla biti lijenija opcija, koja je obično nezdrava, kupnja smoothieja za doručak zapravo može biti zdravija jer se daju u kontroliranim porcijama, dok kod kuće možete odlučiti dodati slatke sokove i šerbet u mješavinu. Boca smoothieja za doručak govori vam točno koje sastojke pijete i koliko kalorija unosite.

Moguće je biti u pokretu i još uvijek dobiti svu potrebnu hranu – zalijte se smoothiejima za doručak kako biste sva jutra brzo i zdravo započeli.