Hrana puna ugljikohidrata

Ako ste u posljednja dva desetljeća bili na bilo kojoj vrsti dijete, vjerojatno ste čuli da je hrana s ugljikohidratima loša za vas. Iako u tome ima istine, ta izjava može biti varljiva. Morate ograničiti neke vrste ugljikohidrata u svojoj prehrani, ali reći da ih ne biste trebali jesti moglo bi ugroziti vaše zdravlje. Postoje ugljikohidrati koji su potrebni vašem tijelu da ostane zdravo. Izbjegavanje nekih od njih i ispravna prehrana ključ su dobrog zdravlja i mršavljenja, ako je to cilj koji imate. Dobro birajte i i vi ćete jesti i osjećati se dobro.

Svaka dobra dijeta koja se usredotočuje na vrstu hrane može vam reći koju hranu s ugljikohidratima trebate jesti, ali također vam može reći što biste trebali izbjegavati. Ako vidite plan prehrane koji ne spominje dobru hranu s ugljikohidratima, gledate na plan prehrane koji nije dobar za vas i treba ga izbjegavati. Možda mislite o ugljikohidratima kao o stvarima poput šećera i bijelog brašna, ali postoji mnogo dobrih ugljikohidrata koje morate uključiti u svaki plan prehrane da biste ostali zdravi i da biste se osjećali dobro. Ne možete uživati u dobrom zdravlju jedući nula ugljikohidrata svaki dan.

Bijela hrana je općenito hrana s ugljikohidratima koju biste trebali izbjegavati. To su ugljikohidrati koji općenito imaju prazne ili gotovo prazne kalorije, povećavaju razinu šećera u krvi i čine da se osjećate gladni samo nekoliko sati kasnije. To je začarani krug. Namirnice napravljene od bijelog brašna, poput kruha, treba jesti, ali uz razumnu zamjenu koja ima dobru hranu s ugljikohidratima. Pravi kruh od cjelovitih žitarica odlična je, zdrava zamjena za bijeli kruh koji nije dobar za vas. Pažljivo pročitajte naljepnice kako biste bili sigurni da se radi o cjelovitim žitaricama. Umjesto bijele riže, idite na prirodnu smeđu rižu. Dobili ste sliku.

Šećer je jedna od najgorih ugljikohidratnih namirnica koje možete jesti. Može biti jako teško odreći ga se, a još teže pronaći hranu koja ne sadrži bilo koju vrstu šećera. Može ih biti teško pronaći, ali vrijedi uložiti vrijeme i trud da ih potražite. Pronađite zamjenu za šećer s kojom možete živjeti i koja vam je najboljeg okusa i upotrijebite je kada biste koristili šećer. Postoje sjajni recepti za namirnice koje bi se inače mogle smatrati lošom hranom s ugljikohidratima koja koristi zamjenu za šećer. Ako ih jedete, unosite manje kalorija, nemate skokove šećera i osjećat ćete se bolje zbog onoga što unosite u svoje tijelo.

Nastavite s dobrom hranom s ugljikohidratima kada ste na bilo kojem planu prehrane. To uključuje voće i povrće, cjelovite žitarice i drugu hranu bogatu vlaknima. Ako niste sigurni što je dobra hrana s ugljikohidratima, a koju hranu trebate izbjegavati, uvijek možete pronaći kopiju glikemijskog indeksa. Ovo navodi namirnice za dijabetičare i govori vam koji su ugljikohidrati dobri, a koje biste trebali izbjegavati. Za najbolje rezultate idite na najniže navedene ugljikohidrate na ljestvici. Uključite nešto u svaki obrok za zdravu, dobro uravnoteženu prehranu.